• Właścicielem sklepu jest firma GREEN BAY INNOVATION TECHNOLOGY, która prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu www.chemiatecniczna.eu- *szczegółowe dane sklepu na końcu regulaminu.
Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep - Hurtownię.
Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych, oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
Właściciel Marcin Węgierski zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia, oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
§. 2. Postanowienia Ogólne
1 Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
2. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
3. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
4. Uwagi dotyczące Regulaminu Użytkownicy mogą zgłaszać pocztą elektroniczną na adres biuro@chemiatecniczna.eu
• §. 3. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.
W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
dostęp do sieci Internet
adres poczty email
Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem, a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient hurtowy ma możliwość podania danych do faktury VAT.
Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić, odzyskać, przypomnieć po przez poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła na stronie .
Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne, ale dzięki niemu klient otrzymuje punkty rabatowe, ma możliwość uzyskania kolejnych zniżek i rabatów – w zależności od wielkości zamówienia, oraz ma możliwość zapoznania się z cenami.
Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu
dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą
Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu i zapoznanie się szczegółowe z ofertą i cenami. .
Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej. Dotyczy to również oferty cenowej, uzyskanych rabatów i uzgodnień indywidualnych uzyskanych w drodze indywidualnej negocjacji z Hurtownią.
§. 5. Realizacja zamówień i potwierdzenie zamówienia
Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie telefonicznie w godzinach pracy sklepu w dni powszednie.
Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych po podaniu nip otrzymają one fakturę.
Klient składa zamówienie w następujący sposób:
wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
wybór formy dostawy i płatności
podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie
Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
opis produktu ( np. ilość, kolor, wymiary)
jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów
cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy
sposób płatności
informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
informacja o prawie do rękojmi
w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni
Informacje znajdujące się na stronie Hurtowni internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep. Zamówienia nie potwierdzone przez Klienta będą odrzucane przez sklep, automatycznie. Jeśli nie otrzymacie państwo na swojego maila z linkiem potwierdzającym waszą weryfikację prosimy o sprawdzenie spamu, lub o kontakt telefoniczny bądź smsowy. W przypadku braku danego towaru sklep poinformuje o tym Klienta droga milowa lub telefoniczną
Wszystkie oferowane towary dostępne są wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej
Podane ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT), na żądanie wystawiamy faktury VAT.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i ich aktualizacji. Po dokonaniu płatności kartami płatniczymi lub przelewem ceny nie mogą być zmienione.
Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd we wszystkie swoje wcześniejsze zamówienia, dane kontaktowe, faktury i całą historię współpracy ze w.xchempl
Za zakup niektórych towarów sklep przydziela punkty promocyjne, tz „cashback” - punkty. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów, klient może za ich pośrednictwem „zapłacić” nimi w koszyku. Ten rodzaj promocji jest dostępny tylko dla zarejestrowanych klientów. Ilość potrzebnych punktów na zakup towaru, oraz ilość punktów jakie otrzyma klientko kupieniu towaru na swoje konto jest widoczny po zalogowaniu się do sklepu i dokonaniu rejestracji.
§. 6. Forma płatności
Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe, nr konta : PL53 1140 2004 0000 3902 7416 0641 mBank na firmę GREEN BAY INNOVATION TECHNOLOGY P.P.H.U. Marcin Węgierski. Prosimy w tytule przelewu koniecznie pisać nr zamówienia.
Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie żąda od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.
Płatność z odroczoną płatnością jest możliwa tylko i wyłącznie dla klientów zweryfikowanych, zatwierdzonych i posiadających umowę o stałej współpracy z Hurtownią. Do cen hurtowych w takim przypadku doliczamy dodatkową marżę w wysokości 10 %
Pobranie - odbywa się tylko dla przesyłek wysłanych Kurierem
Spedycja producenta - to forma wysyłki przeznaczona dla instytucji i odbiorców zamawiających duże gabaryty, palety towaru, oraz / i gdy towar jest wyjątkowo niebezpieczny pod względem rozlania się w czasie transportu. Taki towar nie może być wysyłany transportem kurierskim - ale właśnie spedycją. W zależności od wielkości zamówienia wycena będzie odbywać w koszyku hurtowni lub indywidualnie po przez wycenę BOK po złożeniu zamówienia.
§. 7. Ceny i koszty Przesyłki
Wszystkie znajdujące się w hurtowni internetowej oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna. Może się tak zdarzyć że dla nie których towarów ceny nie bedą widoczne dla nie zalogowanych klientów. Wówczas trzeba się zarejestrować i po zweryfikowaniu - ceny te będą widoczne.
Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów Przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty Przesyłki, oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
Transport niektórych produktów może różnić się od innych. Szczególnie dotyczy to produktów ciężkich, wielkogabarytowych tj np. Beczki, palety. Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce http://www.chemiatechniczna.eu/zasady-wysylki-pm-16.html
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami Przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” a w przypadku indywidualnej wyceny transportu - potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
§. 8. Dostawa
Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy
Przedpłaty – Kurier
Pobranie Kurier - zamówienia bez podania telefonu komórkowego klienta odbierającego przesyłkę lub nie potwierdzone nie będą realizowane.
Transport spedycja producenta
Transport własny – odbiór własny, płatność gotówką przy odbiorze
Transport własny – odbiór własny, płatność przelewem
Wysyłka Indywidualna – transport który będzie wyceniany i organizowany po złożeniu zamowienia przez BOK za potwierdzeniem kosztów przez klienta
1.1 Sklep realizuje zamówienia „Kurier pobranie” tylko dla klientów którzy potwierdzili mailowo zamówienie oraz podali nr telefonu ( najchętniej komórkowego ) odbiorcy. - jest to narzędzie które zwiększa możliwość dostarczenia zamówionej Przesyłki przez kuriera. Sklep zastrzega sobie możliwość sprawdzenia poprawności danych, a w przypadku negatywnej weryfikacji, zamówienie będzie anulowane.
Termin dostawy, wysyłki to od 2 do 10 dni roboczych, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy. Czas dostawy jest uzależniony od tego jakie produkty klient wybierze. Łączenie produktów wielu producentów powoduje wydłużenie czasu dostawy. Czas dostawy jest liczony od momentu wpłynięcia środków płatniczych na konto sklepu.
Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy, ale jest ono niezbędne do złożenia reklamacji przez sprzedawcę i uzyskania odszkodowania z tytułu ubezpieczenia Przesyłki w czasie transportu. Polecamy zawsze sprawdzić przysyłkę jeśli opakowanie jest uszkodzone, nosi znamiona otwarcia. Protokół szkody jest w posiadaniu kuriera lub poczty polskiej.
Towary dostarczane są na terenie Polski i wybranych krajów UE. Wysyłka do innych krajów jest możliwa. W przypadku chęci otrzymania towaru do innych krajów o ile w koszyku nie ma na liście kraju docelowego – jest możliwy po wcześniejszym kontakcie ze sklepem w celu ustalenia kosztów wysyłki, rodzaju wybranego kuriera, którą należy dodać do kosztów towaru
§. 9. Prawo odstąpienia od umowy
Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.
Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek (np. mailowej) formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres. Przed wysłaniem zwrotu bardzo PROSIMY o kontakt telefoniczny ze sklepem.
Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Glinka Agency, ul. Rosoła 13/1 W-wa 02-796 za potwierdzeniem odbioru.
Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Jeśli klient placił kartą płatniczą zwrot nastąpi tą samą drogą ( o ile jest taka możliwość techniczna ) w przypadku gdy był to przelew na konto sklep zwróci na to samo konto pieniądze. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – wysyłaną drogą mailową.
Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta lub usług.
§. 10. Prawo Konsumenta do rękojmi
Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
Produkty sprzedane w Sklepie na fakturę dla firm, nie dla osób prywatnych są objęte gwarancją i rękojmią przez 12 miesięcy od daty zakupu.
Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
wysyłanie wiadomość email na adres biuro@chemiatechniczna.eu – prosimy o dołączenie szczegółowego opisu niezgodności, Ew dołączenie zdjęć
• listownie na adres GREEN BAY INNOVATION TECHNOLOGY P.P.H.U. Marcin Węgierski, ul. Broniewskiego 62, 93-264 Łódź
dzwoniąc pod nr 510 114 400
W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną, oraz dokument sprzedaży.
Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail – podany w czasie rejestracji klienta lub składania zamówienia, adres korespondencji.
Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – drogą mailową.
Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.
§. 11. Ochrona Prywatnośći
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego - newsletera.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
4. Sklep nie będzie udostępniał danych Klienta podmiotom trzecim oprócz firm związanych z płatnościami i transportem przesyłki
5. Sklep będzie podawać telefon użytkownika na liście przewozowym dla kuriera celem sprawniejszego dostarczenia zamówionego towaru o ile w uwagach klient zaznaczy ze sobie tego nie życzy.
6. Sklep należycie chroni dane Klienta, najnowszym oprogramowaniem i rzetelnością w zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami)
7.Sklep będzie przechowywał dane Klienta jakie poda podczas rejestracji, do poprawnego wykonania umowy, rozliczenia płatności, ewentualnych reklamacji i dalszej obsługi Klienta.
więcej na temat polityki prywatności w zakładce tutaj
§. 12. Pozostałe
Regulamin jest dostępny pod adresem …………..…
Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu, oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.
GREEN BAY INNOVATION TECHNOLOGY
P.P.H.U. Marcin Węgierski
ul. Broniewskiego 62
93-264 Łódź
NIP: 728-245-68-02
REGON: 101334510